Wednesday, April 14, 2010

Tini Clackson smult van balletjes in tomatensaus

Gisterennamiddag had ik de kinderen van mijn buurvrouw op bezoek die thuis zijn voor de Paasvakantie en een oppas nodig hadden. Er kwamen ook enkele van hun speelkameraadjes langs ; de drie spruiten van Elisa van Albert, de zoon van de vroegere wijkagent . Wat hebben we plezier gehad, en wat hebben die kinderen een energie!
Spreekt voor zich dat ze een reuzehonger hadden 's avonds. En eigenlijk had ik kalfslapjes voorzien, maar ik vond het sneu om de kinderen van Elisa naar huis te sturen en dus maakte ik balletjes in tomatensaus. Een klassieker waar alle kinderen verzot op zijn. Moeilijk wel om deftig te eten. Want één van de kinderen deed het verrassende voorstel om in de toekomst kubusjes in tomatensaus te maken, omdat kubussen beter blijven liggen dan balletjes.
Heerlijk, die kinderen!

Smakelijk allemaal,

Tini Clackson

No comments:

Post a Comment